sobota, 11 marca 2017

Start! : D

Tak się cieszę, że wszystko nabrało takiego tempa, że tak właściwie już mogę w pełni zaczynać! : D


Pierwsze wpisy są zawsze dla mnie ciężkie, bo w sumie nic nie wnoszą i chyba nie są też do końca potrzebne, ale uznałam, że wypada. 

Przede wszystkim chce jeszcze raz podziękować osobom, które przyczyniły się do powstania tej strony, czy to w sposób tworzący czy po prostu wspierający mnie. Oni doskonale wiedzą o kim mówię ;)
Wielkie podziękowania dla autorki szablonu, która zadbała o połączenie przejrzystości z estetyką, po to, żebyście mogły i mogli z czystą przyjemnością obserwować moje poczynania. 

Chciałabym jeszcze wspomnieć czego możecie się spodziewać i jaki jest mój pomysł na to wszystko. 

Na pewno pojawią się na blogu recenzje, różnego rodzaju kosmetyków. Takie recenzje, które sama chciałabym przeczytać w momencie kiedy zastanawiam się, który produkt będzie lepszy, ale również takie, które zachęcą mnie do kupna lub do zupełnego zrezygnowania z danej rzeczy. 
Chciałabym też zaprezentować Wam moje pielęgnacyjne rutyny, podzielić się trikami, które sama wypracowałam, albo opowiem, o sprawach, z których większość z nas zdaje sobie sprawę, ale albo potwierdzę ich skuteczność albo potępię :D
Z tego względu, że sama jestem żywo zainteresowana tematem ulubieńców roku/miesiąca, na pewno tego typu wpisy pojawią się też u mnie.
Przewiduję również inne formy przekazywania informacji, na przykład w formie filmów itp. Wszystko wyjdzie w trakcie, ale myślę, że taka odmienność będzie dla Was jak najbardziej ciekawa, zwłaszcza, że zawsze do filmu można też zaprosić jakiegoś gościa i  w ten sposób urozmaicić wpis :D 
No i bez wątpienia, będę chciała zaprezentować Wa swoje makijaże. Zapewne pojawią się też tutoriale, gdzie ukażę Wam krok po kroku jak wykonać daną czynność. 
Przewiduję też wpisy, gdzie będę wypowiadała się na temat tego jak ja podchodzę do makijażu, czym on tak naprawdę dla mnie jest, czy jestem uzależniona od kupowania kosmetyków :D, oraz jak otoczenie reaguje na to wszystko i w jaki sposób mnie postrzegają, bo wbrew pozorom już różne sytuacje się zdarzały : D
Dużą uwagę poświecę też pielęgnacji, bo bez niej nie ma niczego i nawet najpiękniejszy makijaż będzie wyglądał źle na przesuszonej buźce. 
Pewnie z biegiem czasu pojawią się jeszcze inne pomysły, inspiracje a to co będę chciała Wam tu zaprezentować, ale to wszystko w swoim czasie!

Póki co cieszę się ogromnie, że wszystko powstaje i idzie w dobrym kierunku! c:
Liczę też na Wasz udział, bo ja też tu jestem po to, żeby się dalej rozwijać i uczyć, dlatego każda Wasza rada, wskazówka czy wiadomość, będzie dla mnie ogromnie ważna c:
A więc:

Serdecznie zapraszam do obserwowania bloga, jak i facebook'a, oraz proszę o kibicowanie mi, bo systematyczność nie jest moją mocną stroną, a naprawdę chce się tego nauczyć, a wiem, że regularne wpisy mogą mi w tym pomóc! 

Życzę udanej soboty i już dziękuję, że chciało Ci się zajrzeć i przeczytać pierwszy wpis! <3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyszukiwarka